מקרה אמיתי חובה לקרוא !!!

 2.4.2015 
מדבירים יקרים חובה לקרוא, מקרה אמיתי!!! 

 ברצוני להודות למר דני ייגר (חבר ועד ארגון המדבירים) ולמר' יגאל בנימיני (עובד מחלקת התברואה במועצה אזורית מרום הגליל) היקרים על כך שעמדו לצידינו ונתנו לנו גיבוי מלא ברגע האמת.

 הנ"ל מנעו פעולת הדברה פיראטית ולא חוקית גדולה במיוחד אשר אם הייתה מתקיימת היו נזקים אשר היו פוגעים בענף ההדברה כולו.

בנחישות הם פעלו בתוך דקות ספורות  ובלץ של זמן על מנת לנטרל את הגורמים הלא חוקיים מפעולת הריסוס.

 אנו קוראים לכל המדבירים להצטרף לארגון המדבירים כי יש למי לפנות ויש כוח עצום שמשרת את הצרכים הן האישיים והן הכלליים של הענף כולו.

 פעולה זו אשר מנעה פרצה והוזלת ענף ההדברה הן מהפעולות החשובות ביותר על מנת לשמור על יוקרת המקצוע ועל פרנסתנו .

 ההיענות, מהירות התגובה, תחושת הביטחון והיד שהושטתם לנו בשעת חירום הם ההוכחה לכך ששווה לשלם כמה שקלים ולהיות חלק מארגון כל כך חזק עם קשרים במקומות הנכונים ועם יכולת השפעה כלל ארצית .

 אנו מבקשים להודות לכם על כך ומבקשים מכלל המדבירים להציף בעיות ולפנות כי יש מי שמקשיב, ויותר מכך פועל בזמן אמת ועומד מאחורינו ללא דופי. זהו אחד הדברים החשובים ביותר שעסק עצמאי יכול לבקש לעצמו.

 אז שוב תודה רבה מקרב לב.  

 TADBIR 

נייד: 054-2211422   דוא"ל: info@tadbir.co.il    
אתר- www.tadbir.co.il

תגובת הארגון
הבוקר פנה חבר ארגון, מוטי חסון מכרם בן זימרה אל חברי הועד אלי לוגסי ודני ייגר בטענה שמאחר ולוועד המושב אין תקציב להזמנת פעולת הדברה ע"י גורם קבלני מוסמך, הרי שאחד מחברי המושב מתנדב לרסס חינם, ללא כל עלות ולבצע ריסוס כנגד חרקים מעופפים ברחבי הישוב. המתנדב תכנן לבצע, והתושבים כבר קיבלו הודעה על מועד הריסוס (הלילה) ונתבקשו לסגור חלונות, שלא תהיה כביסה ו/או דברי מאכל בחוץ.   התברר כי המתנדב תכנן לרסס עם מרסס "ספידט" (מפוח מטעים) ועם התכשיר "דינופליי" !!! שאינו מאושר !!! לא לשיטת היישום בעזרת מרסס מפוח ולא החומר מאושר לריסוס נגד חרקים מעופפים אלא לקטילת זבובים בלבד !!!

חברי ועד הארגון פנו מיד למחלקת התברואה של המועצה המקומית תוך הסבר על העברות החמורות ההולכות להתבצע ע"י גורם בלתי מוסמך, בניגוד לחוק ותוך ושימוש בניגוד לרשום בתוית התכשיר.

התוצאה היא שהאיום הוסר.